Jakie powinny być nasze teksty?
Przede wszystkim wartościowe dla naszego czytelnika. Po przeczytaniu naszego artykułu, osoba zainteresowana musi wynieść jak najwięcej informacji związanych z danym artykułem, poradą lub tekstem blogowym. Pamiętajmy, że nasze teksty są dla ludzi, bo to ludzie są naszymi potencjalnymi klientami. Słowa kluczowe to dodatek, który musimy wpleść w tekst całego artykułu. Google już od dłuższego czasu przyznaje znacznie mniej punktów w ogólnej ocenie, za teksty o małej zawartości wiedzy merytorycznej, za to o dużym naszpikowaniu tekstu słowami kluczowymi.
Jak już wiecie z poprzednich artykułów teksty na naszej stronie powinny być oryginalne, ponieważ wyszukiwarki internetowe nie lubią plagiatów. Zapytacie więc czy można kopiować słowa kluczowe konkurencji i jak je wyłapać w tekście? Już na wstępie przypomnimy Ci, że nie prowadzisz biznesu firmom w tej samej branży, tylko swoją! Google mówi jasno, że tworzenie swoich marek, o wiele bardziej procentuje. Oczywiście w przypadku gdyby się okazało, że mimo wszystko mamy te same hasła kluczowe, to nic się nie dzieje. Mamy swój własny tekst, niewzorowany na konkurencji.
Dobry tekst SEO powinien mieć około 5-6 słów kluczowych powtórzonych maksymalnie 4 razy na jedną stronę A4. To zalecenie wynika z naszego doświadczenia w pozycjonowaniu strony internetowej.
Poproszę o przykład na firmie sprzątającej obiekty wielkopowierzchniowe.
Dziękuję <3
[…] pierwszej części artykułu, który można znaleźć tutaj. Dowiedzieliście się jak powinny być skonstruowane teksty SEO. Jakich narzędzi […]