Marketing a obsługa klienta

W dzisiejszym artykule chciałbym omówić obsługę klienta, jako część przynależną do brandingu. Wiele razy spotkałem się z tym, że obsługa lokalu lub sklepu była bez powodu dla mnie niemiła. Zwróćmy uwagę jako pracodawcy, marketingowcy czy…

Efektowny mailing

Praktycznie każdy przedsiębiorca korzysta z formy reklamy jakim jest mailing. Niestety w bardzo wielu przypadkach ta forma marketingu nie przynosi żadnego efektu. Czemu się tak dzieje? Otóż dlatego, że internet jako narzędzie marketingowe zasadniczo różni…

Czego nienawidzę w marketingu?

Do tej pory, w moich artykułach na temat marketingu, skupiałem się głównie co robić, a mniej czego nie robić lub co jest niepożądane. Tym razem opowiem Wam, jakie działania w marketingu, aż szczypią mnie w…

Niski budżet na marketing!

Często zdarza się tak, że przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej, mamy dość niski budżet na marketing. Czy to znaczy, że możemy zapomnieć o pozytywnych wynikach w marketingu? Oczywiście, że nie! Jesteśmy w stanie wciąż promować się…

Strona Internetowa

Strona Internetowa wydaje się nieodzowną częścią marketingu, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, ale czy na pewno? Warto napisać na wstępie, że prowadzenie strony internetowej to kolejny obowiązek, a nie tylko koszty. Według analizy i…