BLACK FRIDAY czyli kampanie i zakupy z głową

Jakiś już czas nie było artykułu dla Was. Nadarzyła się idealna okazja. Mianowicie Black Friday najbardziej rozdmuchana światowa kampania marketingowa na świecie. Podczas tego weekendu wydamy średnio na świecie więcej pieniędzy, niż na święta Bożego Narodzenia.…

Lokalizacja i Geolokalizacja Klienta – część 3

Kolejna część artykułu o lokalizacji i geolokalizacji, planowo miała wyjść przyśpieszona, niestety ze względu na Świąteczny bum sprzedażowy i związanymi z tym nakładami pracy, trafia do Was dopiero dzisiaj. Jak już wiecie lokalizujemy klienta, po…

Lokalizacja i Geolokalizacja Klienta – część 2

Specjalnie dla Was przyśpieszyłem drugą część artykułu o lokalizacji i geolokalizacji klienta. Świąteczna sprzedaż ruszyła, zamykamy rok, wszyscy pracują na zwiększonych obrotach. Właśnie dlatego, dla tych którzy sprzedają w internecie, piszę drugą część artykułu, która…

Lokalizacja i Geolokalizacja Klienta – część 1

W dzisiejszym artykule jak i następnych dwóch, chciałbym się skupić od czego powinniśmy zacząć, przy rozpoczynaniu marketingu w swojej firmie, za nim zaczniemy wydawać nasze pieniądze. Najpierw powinniśmy się zastanowić kim są nasi klienci, kim…

Marketing jako podstawa w relacjach z klientem

Podstawą do wzrostu sprzedaży jest relacją z klientem, którą budujemy poprzez rozwijanie swojego marketingu. Wchodzą w to między innymi publikacje i reklamy o swojej działalności w Social Media, akcje mailingowe, wpisy na portalach z ogłoszeniami,…